سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس وسیله نقلیه
نوع خودرو :
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

ابزار برقی و شارژی

از انواع برند های معتبر و مصرفی ابزارالات برقی و شارژی میتوان به بوش ماکیتا دیوالت آاگ رونیکس توسن بلک اند دکر هیتاچی متابو و ... اشاره کرد که سابقه طولانی در بازار مصرف دارند.

 

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

کاربرد , انواع , برندهای ابزارالات برقی و شارژی

ابزار الات برقی و شارژی بخش وسیعی از ابزارالات صنعتی را شامل میشوند. امروزه استفاده از انواع ابزارالات برقی به قدری فراگیر شده است که طیف گسترده ای از کاربرد ها را پوشش میدهد , از باز و بسته کردن یک پیچ ساده در وسایل خانگی تا کاربرد های صنعتی در کارگاه ها , کارخانه ها , نیروگاه ها , پالایشگاه ها , پروژه های عمرانی و ... . خوشبختانه از زمان اختراع ابزارالات برقی زمان انجام کار ها به شدت کم شده است , همان کارهایی که بعضا روزها و ساعت ها طول می کشید تا تمام شود امروزه و به کمک ابزار برقی یا شارژی متناسب با آن کار به سرعت و راحت در عرض چند دقیقه قابل انجام است.

ابزارهایی که با نیروی الکتریسیته کار میکنند به دو دسته کلی " برقی (سیم دار corded) " و " شارژی (بدون سیم cordless)" تقسیم میشوند.

ابزارهای برقی و شارژی بسته به نوع مصرف و کاری که توسط آنها انجام میشود , مانند تخریب و حفاری و سوراخ کاری , جوشکاری , برش و ساب زدن فلزات , کارهای مرتبط با چوب و نجاری , کمپرسور ها , سنباده زنی و... که توسط انواع دریل ها , چکش های تخریب , فرز ها , اره های زنجیری یا عمودبر , دستگاه های سنباده زن , پروفیل بر و فارسی برها و... انجام میشود دسته بندی میشوند و همان طور که اشاره شد نیرو محرکه بعضی از دستگاه ها توسط سیم از برق مستقیم تامین شده و یا توسط باتری نیروی الکتریکی مورد نیاز را تامین میکنند.

در ادامه تعدادی از این دسته بندی ها آورده شده است.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()