سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
بر اساس وسیله نقلیه
نوع خودرو :
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

قفل و یراق

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

قفل و یراق

قفل

قفل ها از قدیم الایام تا به امروز از مصرفی ترین کالاها جهت حفظ امنیت ورودی و خروجی انواع درگاه های مختلف بوده اند از انجایی که حفظ حریم و امنیت از مهمترین دغدغه های انسان در طول تاریخ بوده است لذا در راستای رفع این نیاز و پیشرفت علم و توسعه صنعت انواع قفل ها تولید و به بازار عرضه شده است در ادامه به چند نوع از انواع قفل ها اشاره شده است.

قفل آویز

این نوع قفل ها از پر مصرف ترین نوع قفل هستند که در انواع فولادی برنجی طرح برنجی روکش دار گارد دار و ... با انواع کلید های ساده کامپیوتری دیسکی و... در سایز های مختلف در بازار موجود میباشند.

قفل کتابی

این نوع از قفل ها نسبت به قفل آویز ها از امنیت بالاتری برخوردارند.با توجه به شکل فیزیکی قفل های کتابی احتمال بریده و شکسته شدن بسیار کمتر است. از انواع قفل کتابی میتوان به قفل کتابی فولادی قفل کتابی روکش دار قفل کتابی برنجی قفل کتابی طرح برنجی قفل کتابی ضد اسید و ... با کلید های ساده کامپیوتری دوشیار چهارپر و ... اشاره کرد

قفل در حیاطی

از قفل در حیاطی معمولا برای قفل کردن درب های ورودی حیاط و انبار و پارکینگ و ... استفاده میشود که هم به صورت برقی و هم به صورت دستی با کلید های ساده و کامپیوتری موجود میباشند و همچنین از این قفل ها میتوان بر روی درب هایی که دارای ریموت کنترل هستند و یا به آیفون و دزدگیر منازل متصل هستند استفاده نمود.

قفل 4 لول

قفل های 4 لول قفل هایی هستند که معمولا برای درب ها و حفاظ ها مورد استفاده قرار و توکار هستند که همراه انها روی درب مورد نظر از قفل های دیگری هم استفاده میشود.

سیلندر

قفل سیلندر به مغزی و بخش مرکزی قفل های در ورودی اپارتمان ها و درب های چوبی و ... گفته میشود که مهم ترین بخش قفل درب هستند. از انواع قفل سیلندر ها میتوان به سیلندر معمولی سیلندر دوشیار سیلندر کامپیوتری سیلندر ناودانی سیلندر چهارسو و ... اشاره کرد.

سیلندر ها با سایزهای مختلف(از نظر طول) در درب های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند سایز 4 و 5 مناسب جهت درب های آهنی سایز 6 مناسب درب های آهنی و چوبی و آلومینیومی سایز 7به بالا مناسب جهت درب های ضدسرقت و چوبی ورودی آپارتمان ها

 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()